miércoles, 22 de abril de 2020

1st grade, 3rd grade, 4th grade and 5th grade

Ola a todos e todas

1º curso

Hoxe vemos a Jorge e Vega cantando "Hello" ( Preme aquí para ver o vídeo da canción) . Fano de marabilla! Recordovos que podedes seguir mandado os vosos vídeos ao correo da aula:

englishisfuninvincios@gmail.com

(Agradezo que no mail no que me enviades o vídeo, se queredes que o publique, me deades o consentimento de maneira explícita 😊)


E agora si vemos a estes marabillosos artistas:
Vídeo de Jorge





... e para ver a Vega premede na imaxe


Moitas grazas Vega e Jorge! Encántanme! 💓

3º curso

Para acceder a un xogo de vocabualario sobre os school objects, premede na imaxe.



4º curso

Que emoción xa estou recibindo os vosos vídeos! Recordovos en que consistía a actividade:

A proposta é que, habendo repasado os "hobbies" e verbo like, me mandedes un vídeo dicindo que vos gusta e que non....

O correo da aula e  o seguinte:
englishisfuninvincios@gmail.com

(Agradezo que no mail no que me enviades o vídeo, se queredes que o publique, me deades o consentimento de maneira explícita 😊)


E agora imos a ver o vídeo de Aitor. Grazas Aitor, o fas Xenial! Bo traballo!😊 (Premede a imaxe para ver o vídeo)



5º curso

Propóñovos que me enviedes un vídeo falando de cada un de vos ao correo da aula de inglés. Como facíamos na aula, presentandovos, dicindo donde vivides, cantos anos tedes... a continuación deixovos unhas preguntas para que vos sirvan de guión . Ánimo! Espero os vosos vídeos!

Preguntas:

. What´s your name?
. How old are you?
. Where are you from?
. Where do you live?
. How do you look like?
.What are you wearing today?

Correo da aula:

englishisfuninvincios@gmail.com

(Agradezo que no mail no que me enviades o vídeo, se queredes que o publique, me deades o consentimento de maneira explícita 😊)

No hay comentarios:

Publicar un comentario