miércoles, 6 de mayo de 2020

1st grade, 3rd grade, 4th grade and 5th grade

1 º curso e 5º de E.I.

Saúl e Rodrigo mandan un vídeo preciosisímo da canción "Head, shoulders, knees and toes". Gústame moitísimo!

Thanks Saúl and Rodri! 💛💚

Podedes sequir mandando os vosos vídeos cantando a canción. Preme aquí para ver a canción.

O correo da aula é:
englishisfuninvincios@gmail.com

(Agradezo que no mail no que me enviades o vídeo, se queredes que o publique, me deades o consentimento de maneira explícita 😊)


3º curso

Asier, como me gusta o que levas na túa mochila! Tedes que premer na imaxe para ver o vídeo, está xenial!


Thanks Asier! 💖

Podedes seguir mandando os vosos vídeos ao correo da aula. 

englishisfuninvincios@gmail.com

(Agradezo que no mail no que me enviades o vídeo, se queredes que o publique, me deades o consentimento de maneira explícita 😊)


4º curso

Hoxe é Alejandro o que conta o que lle gusta e o que non. Great job Alejandro! Brilliant!



Thanks Alejandro!💞


5º curso

Seguimos repasando "jobs". Preme aquí para acceder a actividade.





No hay comentarios:

Publicar un comentario