jueves, 30 de abril de 2020

2nd grade, 4th grade and 6th grade

2º curso

Ola a todos e todas!

A proposta de hoxe é para repasar as partes do corpo. Acordádesvos desta canción?


Xa  que a actividade anterior tivo tanta acollida......Que vos parece se me mandades un vídeo cantando a canción? Animádevos! Espero os vosos vídeos no correo da aula:

englishisfuninvincios@gmail.com

(Agradezo que no mail no que me enviades o vídeo, se queredes que o publique, me deades o consentimento de maneira explícita 😊)


4º curso

O vídeo de Lucca está fenomenal. Aquí volo deixo. Great job Lucca! Fantastic!



Thanks a lot! 💟

Podedes seguir mandando os vosos vídeos a:

englishisfuninvincios@gmail.com

(Agradezo que no mail no que me enviades o vídeo, se queredes que o publique, me deades o consentimento de maneira explícita 😊)

6º curso

Hoxe imos a repasar "jobs" . Preme na imaxe para acceder ao xogo.


Boa fin de semana para todos e todas!😘

No hay comentarios:

Publicar un comentario