lunes, 4 de mayo de 2020

1st grade, 2nd grade, 3rd grade and 6th grade

Ola a todos e a todas,

A actividade proposta para 1º e 2º curso está tendo moito éxito...tanto que temos dous vídeos moi especiais de dous nenos que non dubidaron en mandar o seu vídeo. Mil grazas!

O primeiro e dunha pequerrichiña moi linda, de Vera de 4º de E.I.. O fai xenial e está saladísima. Preme na imaxe para ver o vídeo.


Grazas Vera! 💝

E o segundo vídeo e doutro neno tamén riquísimo que manda seu vídeo para animar e dar agarimo aos nenos e nenas de 1º e 2º curso. Grazas Lucca, encántame! 💕




Podedes seguir mandando os vosos vídeos ao correo da aula:

englishisfuninvincios@gmail.com

(Agradezo que no mail no que me enviades o vídeo, se queredes que o publique, me deades o consentimento de maneira explícita 😊)


3º curso

No último post de 3º , dixen que habería sorpresa...espero que vos guste tanto o vídeo como a ilusión que me fixo a min gravalo...




Ben, agora que vichedes o vídeo... que vos parece se me envíades un vídeo contandome o que levades vos na vosa mochila. Podedes empezar así:

 - In my schoolbag I have...(pencil, rubber..)

Animádevos! Espero os vosos vídeos no correo da aula:

englishisfuninvincios@gmail.com

(Agradezo que no mail no que me enviades o vídeo, se queredes que o publique, me deades o consentimento de maneira explícita 😊)

6º curso

Seguimos repasando "jobs". Preme aquí para acceder a actividade.

No hay comentarios:

Publicar un comentario